HTML

Free and pay games

Fizetős illetve ingyenes játékok bemutatása.

Friss topikok

Linkblog

Archívum

Call of Duty Black Ops

Weehoo 2010.11.09. 15:53

 Sziasztok!

Mint láthattátok nem volt időm posztot írni.De most egy fontos dolgot szeretnék megosztani veletek,legalábbis nekem fontos.Gondolom sokan tudjátok már de akik mégse azoknak most mondom,kijött a Call of Duty 7. név szerint Black Ops.A játékot a Treyarch készítette úgy mint a World at War-t és a 3. részt.A történet a II.Világháborúban kezdődik és egészen napjainkig tart,bemutatva ezen időszak legizgalmasabb csatáit.A játékban eljutunk többek között Kubába,Vietnamba,Dél-Amerikába,sőt a 80 as évek híres Nimrod hadműveletében is részt veszünk,melynek keretében a brit SAS-szel rendet teszünk az iráni arab szeparatisták által megszállt londoni iráni nagykövetségen.Még nem sikerült megvennem a játékot de remélhetőleg hamar meg lessz,ajánlom nektek is,én személy szerint világünnepnek tekintem ezt a napot mer én elég nagy CoD fan vagyok:)További szép napot:)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://freeandpaygames.blog.hu/api/trackback/id/tr702436253

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása